Catatan

KLIA - KOTA KINABALU

Imej
assalamualaikum..
  selepas mengundi..bersiap untuk balik ke tempat mencari rezeki..hihihihi..alhamdulillah....terengganu kita rampas...dan....60thn BN pegang..akhirnya najib terpaksa angkur dgn keputusan rakyat...perdana menteri sudah bertukar....

keluar mengundi

Imej
assalamualaikum...wahhhh teruja nok blik kg kali ni...bukan sokmo2 ngundi..5thn sekali je ngundi..rugi x blik...huhuhu...ni pun jihad juga....blik 2hari ,ok lah...
jam 8 mlm debaran terasa menungu kputusan...lepas je mengundi,ptg terus balik kuala lumpur...esok ptg mahu terbang ke sabah....

layang popia mlm ni

Imej
assalamualaikum...masing2 malas makan makanan berat..atas permintaan cik suami nk makan popia...popoa sayur je kita pandai....ok lh ..jom makann

Masak dadih

Imej
assalamualaikum...hari tiba2 jd ràjin nk masak dadih..nak hbiskn stok sbb nak blok kg ct sklhkn....resepi mudah jee...resepi dia
bahan2
dadih
susu cair
susu pekat
air 3000ml
caranya...
1)..satukn air,susu cair dan setengah susu pekat..
panaskn n kacau smpai mengelegak..
2)..masukkan serbuk perisa dadih dan kacau sekejap..sya kacau dalam 5 mnit..api padam...3)..sediakn bekas..4)..proses masukkn dadih dlm bekas..dan boleh simpan dalam peti ..sejukkan dia..5).. sedia unt gappp...tq..

sungai marakau..ranau

Imej
assalamualaikum...
hari ni pertama kali bawa adik firdaus ,10bln lebih....bawa masuk sungai....sungai merakau..ada ikan kelah gigit kaki...besarrrrr ikannn....tp jinak yg amat.. masuk rm3 seorg..budak free...mula2 masuk adik suka..main airr..kjp je..ikan datang dekat kaki dia..trus dia terkejut...hahhahahha..nasib x nangis....muka dah macam2 gaya....hihihi

gambar adik bby

Imej
kumpul gambar bby boy jp

20/12/2016

Imej
Hari bersejarah penghabis 2016.. Time kasih Allah bg kesempatan padaku unt merasai lagi nikmat mengandung, bersalin, dan menjaga amanahmu ya Allah.. Cinta ku pada suami,  cinta ku pada mu ya Allah,  dan cintaku pada kekasihmu ya Allah, nabi muhammad s.a.w.  perbanyakkn umatnya.. Aku sanggup tempoh sakit ini.. Syukur aku terpilih unt merasai nikmat ini...