Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari, 2011
Imej
assalamualaikum

hai.....




haah tengok model pasir mcm2gaya ade yg anak ak asyik pegang kayu je dr tadi yg due tu adik beradik



                          baqis yg suka bergaya                                         


 model tak cukup inci... hehehe





konvo aiman 2010!!!!

Imej
assalamualaikum.....hai 
lama tak berblog, rindula pula... bukan tak nak tp tak tahu nak tulis ape kat cni lagi pun gambar tak boleh nak masukkan sebab ada masalah pd kamera tu alasan yg sebenarnya jd malas nak menulis ni  sekarang hahahha aku sudah mula nenulis, susah pula rasanya nak berenti banyak yg nak di luahkan. macam2 ade hahhaha  ni gambar aiman masa konvo 2010 tadika alhatim
bersiap untuk membuat persembahan sayang gambar terlalu jauh Terbitkan Catatan

Anak Malaysia Semakin Maju Di Perantauan

Imej
assalamualaikum........haiiii


untung jd org cantik dan pandai ni kan!!!!!! semua buat org setuju,org suka, tngoklah ,yuna semakin dikenali gitu... lepas 1,1 anugerah yg di perolehi dah lah cantik, bijak pullak tu  lengkap2 . hahaha tak caya mai baca ni...
PADA 20 NOVEMBER lalu ketika berlangsungnya Anugerah Shout! 2010, nama Yunalis Zarai atau Yuna tiba-tiba gempar lagi. Bukan hanya disebabkan tiga kemenangannya, Popstar Award, Break Out Award (Artis Baru), Ultimate Shout! Award menerusi anugerah anjuran 8TV itu, malah ada cerita lain yang dibongkar.

Bayangkan sejak mula melakar di persada seni, namanya tak pernah langsung dicuit dalam hal yang membabitkan kisah peribadi atau lebih tepat lagi sisi bercinta. Kisah sejarah cinta lalunya dengan seorang pekerja di sebuah syarikat TV pun diam begitu saja.


Melihat kepada kelangsungan kerjaya seninya, Yuna pantas menyinar. Lagu Dan Sebenarnya menjadi lesen besar yang terus memperkasakan namanya di persada seni. Album sulungnya, Decorate turu…