Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos, 2011

Mohon Maaf Semuaa!!!!!!!!!

Imej
assalamualaikum
sempena di bulan baik ini sy nak ambil kesempatan memohon maaf diatas kesilapan sy secara terang @ sebaliknya........sy ni manusia biasa yg tak lari dari membuat kesalahan......sy menyusung 10 jari memohon ampun  dan selamat hari raya .........berhati2 di jalan raya semoga selamat sampai ke tempat yg ingin di tujui....



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini
Dapatkan Mesej Bergambar di Sini
Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

ramadan bersama adik2

Assalamualaikum................. hr ni aku buat buka puasa , panggil adik2 mai makan kat cni semua mai,    seronok tak terkata anakku umii bestkan kalau buka ramai2 mcam ni kan takdelah asyik kita bertiga je buka saur setiap harikan ummi... esok kita panggil die orang mai lg ummi boleh.... kata aiman  sedih pulok aku rasa sbb anak aku dah lah tunggal tiba2 cakap mcm tu pulok.... hr ni meriah sungguh rumahku sampai tak ade tempat nak  duduk bila waktu buka hahahahaha maklumllah rumah org ......nasib die kasi sewa.... kihkihkih hr n aku masak nasi ayam ,.... alhamdulillah menjadi... semua habis...seronok rasa hati bila dapat lihat adik2 gembira aku lg pun gembira sbb die org sudi mai cni.... k lah aku dah gantuk ni..... bye...jumpa lg ya

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL- MUBARAK

Imej
assalamualaikum.........hayati bulan yg mulia ini dgn amalan yg baik dan payuhi suruhan dan larangannya.....














Salam Ramadhan Al Mubarak"






























RAMADAN datang lagi...........

Imej
di bulan yg mulia ini sama2 lah kita berbuat kebaikan dan kebajikan pd yg susah.                                                                                                                                                                                    .




assalamualaikum....
sy dan keluarga ingin mgcapkan selamat berpuasa pd semua yg beragama islam...sama ade kita kenal @ sebaliknya...................kata org tak kenal maka x cinta ,....sy doakan kalian semoga sihat dan selamat berjaya menjalankan ibadah puasa.....


















ok lah kat sini dulu kita bersama ya.....lain kali kita jumpa lg...........bukan ape nak siapkan menu unt bersahur.......menu die telor dadar sama ikan n\keringn nasi putih....hahahahha...pemalas punya bini....kihkihkih.........bye...:)