Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2011

chiken chop........ :)

Imej
assalamualaikum........ dah lama nak masak makanan ni tp baru sekarng boleh bukan ape  sbb tak tahu/x pandai.....huhuhu semalam buka web resepi .....kat ctu kita ambik resepinya.....keesokan kita buat jd mcm dlm gambar ni.... bahan2 dada ayam tepung gandum garam kunyit 2bj telur serbuk roti@ biskut tawar yg di bland cara2 buat... masukkan ayam, garam, kunyit....gaul dan perapkan beberapa jam ambil ayam td gaul dlm tepung jagung, celup dlm telur dan masukan dalam serbuk rooti @ biskut panaskan minyak .goreng hingga kekuningan...
bahan2 coslow 1 bj lobak(hiris dadu yg saiz kecil) 1/4 kobis((hiris dadu kecil) mayonis 4bj limau kasturi sedikit garam sedikit gula perasa
cara buat ************* hiris kecil dadu kobis ,lobak, satukan......masukkan semua bahan tadi n kacau dan masukkan dlm peti........yg ni sy buat mlm unt makan esok bersama ayam..........
 ini lah hasilnya chiken chop......dua hr kami buat chiken chop....kemarut punya.....hahhaha............selamat mencuba..................:)

Tunggu Jangan x Tunggu :D

Imej
assalamualaikum....
jom sapa nak ikut? nak blanja ni...tp bayar sendiri tau heheheh terpaksa kedekut hujung2 bln ni... hheehe gurau je.

diskaun lg ni....


     kecur air liur


bapa n anak menanti dgn sabarrrr!!!


   " mna ni lamanya ...lapar la pulok"abahnya                                                       "abah lama lg ke nak kena tunggu ni..penat dah aiman tunggu ,                                                          ,tak siap2 lg ke?" kata si anak    
          ha mcm ni lah gayanya bila menunggu pizza siap....huhuhu sabar kalau nak makan kan kan kan               ************************************************************************                           

cincin rm60juta....wauuuuuuuuu!!!

Imej
assalamualaikum..........

wah cantik tp kenapa harus pakai duit rakyat? ops! mungkin saya salah. mungkin beliau beli duit sendiri?mungkin dan terus mungkin...... kalau benar ape perasaan kalian? kita yang penat bekerja senang2 duit itu digunakan  ke jalan yg salah...mulalah barang  itu naik,ini naik...alasan negara kita paling murah ssidi...mcm2 ade

Perginya Tiada Pengganti......

Imej
assalamualaikum...........
Jenazah Dr. Lo'lo' akan disembahyangkan pada jam 10.30 pagi di Masjid Al-Akram, Kg. Dato' Keramat dan akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Dato' Kerama
arwah dilaporkan meninggal dunia sekitar pukul 10.25 malam tadi di Hospital Selayang. arwah berumur 54 tahun.
Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub talah mengesahkan perkara ini ketika dihubungi .
Allahyarhamah Lo’Lo adalah anak perempuan bekas mufti Perak, Datuk Mohd Ghazali Abdullah.
arwah sangat aktif dalam Dewan Muslimat PAS tapi sejak 8/3/08.arwah  banyak menumpukan perhatiannya kepasda Parlimen Tititwangsa, yang dimenanginya, dengan menewaskan calon Barisan Nasional, Aziz Jamaluddin Mohd Tahir.



rasa mcm tak percaya arwah telah tinggalkan kita... banyak jasa arwah telah lakukan .... arwah pergi sama tarikh arwah bondanya...
al-fatiha buat kedua2nya......amin

BAIK aDE mAknA:)

ASSALAMUALAIKUM....
haiiiii lama dok nulih, rasa janggal pulok lah hahaah malam tadi pergi rumah kawan kat kajang borak punya borak terkeluarlah pasal tapih air...3 dalam 1 boleh masak,suam,n sejuk suhu peti malah  siap dia tapis jadi air tapisan mcm bio-aura. kawan ni pakai yg rm 7000,rm 1lebih sblan ade yg rm85 sbln.. haah apa lg ak pun berkenanlah... balik mlm tu esoknya  heheeheh duk cite dgn abe ummi: "yang mok kak munir beli napih air bayar rm 85 je sbln die ambil yg murah, tp barang sama bentuk tp saiz die lain".
ayang : "nok ke?"

ummi:"nokkkkkkkkk " jwab hati bukan mulut...konong x gelojohlah. "dr kita duk bayar astro kat rm 9puloh , baik kita bayar duit barang ni, dah tentu hak milik kita jaminan die selama 2thn...pah 2thn kita sambung pulok 2thn lg,pahtu kita sambung lg setahun sebab selama 5thn ni die punya mtne die free...semua die blake-lake.kita duk negok die buat je..... die org mari bersihkan 2bln sekali.... ok lah.."ambik panjang lebar aku kasi ceramah mcm…