Catatan

Tunjukkan catatan dari Disember, 2010

DaH Sekolah DAHhhhh:)

Imej
assalamualaikum................haiiiii

pg2 kita kena ceria n sentiasa senyummmm nanti kita di murahkan rezeki n sentiasa nampak cantik lg berseri2 bila orang pandang kita... wauuuuu memikat hati gitu... heheheh........kan dah senyum tu rusing, takut,bangga,semua perasaan ada bila anak mula menjejaki kaki ke sekolah rendah persekitaran sudah berbeza dengan persekitaran tadika dan sebagainya macam mana die kat sekolah baru nanti banyak yang ku fikirkan bagaimana waktu belajar...macam mana penerimaan diadalam kelas. waktu rehat kemana tujunya anakku ini.. waktu makan adakah masih dengan sikap yg lama termenung@ sudah berubah di sebabkan masa rehat yg singkat.... huuuuuuu....... macam mana anakku di sekolah.... takut pun ada padahal aku kena percaya pada dia sbb die bukan bayi kecil yg aku kena dukung setiap masa... anakku dah besar.... memerlukan perubahan, dan komitmen pada diri sendiri kini baruku rasa sunyi bila anakku  ke sekolah sudah besar rupanya dia.. banyak masa di habiskan di sekolah... pagi sekolah agama…

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA MENINGKAT?????

ASSALAMUALAIKUM...........haiiiii
minggu lepas keputusan SPM dah keluar ramai yg cemerlang.....tahniah dr akak.. dengar kata peratus tahun ni turun berbanding tahun sebelumnya... ape sudah jadi????? betul ke peratus tahun ni di turunkan???? akak nak kata pun tak tahu juga.. tp bila tngok peratus yg lepas2 lain pula gayanya... hehehhe... ape udah jadi ni.... takkan inginkan nama sampai macam tu sekali .... harap2 cerita ni tak benar tak tahu nak kata ape kalau ia benar terjadi... ape pandangan negara jiran kalau mereka tahu??? huhuhuhu..malunya macam2 sangkaan mereka pada kita nnt.. harap2ianya tak benar...heheheh ok lah nak g masak jap nnt kita sambung ....... k bye............:)

KU Kembali Jua!!!!!!!!!!!!!!

Imej
assalamualaikum...


hai semua..... lamanye x nulih kat blog ni..... tak tahu nok tulih gape doh.... sekarang cuti sekolah, kita orang balik kg kat besut n terengganu. rumah keluarga n mak mertua.. biase lah waktu ni musim hujan , air naik sana sini sampai atas meja pun air naik.....huhuhu anak seronok tngok air banjir aku seronok main air banjir...hahhaha kalah anok jap... cuti sekolah lama jd aku terpaksa bahagi cuti antara kg ku n kg suami hahahha.......tahun ni lama kita org balik kg  habisla beras dalam genak tu ......bukan nak tolong tambah  tp tolong habiskan bekalan musim banjir.....huhuhu tu la malas balik kg bukan sbb ape bile balik kg masaalah makan tak boleh nak kontrol asyik nak makan saja.... bayangkan sebelum balik kg aku makan nasi  sehari 2 senduk  tp balik kg makan nasi ... sekali makan 3 senduk... sehari makan 3 kali, maknanya.. 1hari aku makan nasi 9 senduk ... bayangkan semakin tembam dah aku ni ...huhuhu jage pemakanan betul aku ni... ye ke jage pemakanan bukan???? hurailah sendiri ya aku j…