Catatan

Tunjukkan catatan dari April, 2011

Aku terus di uji :)

assalamualaikum...............


semakin hari semakin aku rasa sesak nafas untuk bernafas KENAPA???? semakin hari semakin sakit aku rasai macam2 dugaan yg terjadi yang terpaksa kami tempuhi... tanpa sedar aku mengeluh juga ........ tp bila ingat janji ALLAH aku menjadi insaf .... aku terlalu mengikut perasaan ..... aku tak tahan bila terlalu banyak ujian yg di berikan hingga aku tak tahu mana yg perlu di dahulukan... aku pernah menggeluh kenapa aku perlu di uji sedemikian....... bermacam2 masaalah menimpa keluarga ku........ tp alhamdulillah............aku cepat di sedarkan oleh suami,....... beliaulah yg banyak memberi perangsang untuk menginggati ALLAH.... aku jadi malu bila menginggati keluhan demi keluhan yg telah aku luahkan sepatutnya aku belajar sabarkan diri dan perbanyakkan istifar pada NYA tapi aku terlalu alpa dengan keadaan... YA ALLAH , KAU ampunilah dosa2ku ini ya ALLAH.. aku terlupa akan qadak dan qadarmu YA ALLAH... aku terlalu ikut perasaan ku hingga selalu mempersalahkan takdir yg telah ka…

ANUAR, ANUAR, ANUAR???????

assalamualaikum........

huhuhuhu....
lama tak menulih , rasa dah mcm budak baru blajar je bila nak menaip...
tergerak hati nak berkongsi masaalah anuar...
tak tahu kenapa???
mungkin kesian , dgn nasib beliau,,,,,
lepas satu ,satu ujian yg ALLAH berikan padanya.......
tp alhamdulillah , beliau seorang yg tabah.......
lepas selesai satu isu ,muncul pula isu baru.........
semakin nak menggundi semakin menjadi2 isu anuar di perkatakan....
kadang2 saya terpikir adakah ianya benar???
ATAU...
hanya untuk menggaburi mata rakyat kerna bersebab....
sebab kenapa? saya pun tak nak kata , takut salah lain jadinya.......
kadang2 saya terpikir isu khalwat anuar ni...
macam mna org tua yg sakit boleh "rogol" orang yg sihat walafiat....
hmmm tak tercapai dek akal.....
bg saiful pula , kalau benar kasian sbb di cerobohi,.....
tp kalau sebaliknya.......
hmmmmmm
jawablah dia kat alam sana nnt......
tahukkah dia seksaan yg menanti sekiranya isu ini adalah rekaan semata2 (fitnah)...
oklah lain kali kita sambung ya ...…