BAIK aDE mAknA:)

ASSALAMUALAIKUM....

haiiiii
lama dok nulih, rasa janggal pulok lah
hahaah
malam tadi pergi rumah kawan kat kajang
borak punya borak terkeluarlah pasal
tapih air...3 dalam 1
boleh masak,suam,n sejuk suhu peti
malah 
siap dia tapis jadi air tapisan mcm bio-aura.
kawan ni pakai yg rm 7000,rm 1lebih sblan
ade yg rm85 sbln..
haah apa lg ak pun berkenanlah...
balik mlm tu esoknya 
heheeheh
duk cite dgn abe
ummi: "yang mok kak munir beli napih air bayar rm 85 je sbln
die ambil yg murah, tp barang sama bentuk tp saiz die lain".

ayang : "nok ke?"


ummi:"nokkkkkkkkk " jwab hati bukan mulut...konong x gelojohlah.
"dr kita duk bayar astro kat rm 9puloh , baik kita
bayar duit barang ni, dah tentu hak milik kita
jaminan die selama 2thn...pah 2thn kita sambung pulok 2thn
lg,pahtu kita sambung lg setahun sebab selama 5thn ni die
punya mtne die free...semua die blake-lake.kita
duk negok die buat je.....
die org mari bersihkan 2bln sekali....
ok lah.."ambik panjang lebar aku kasi
ceramah mcm org jual barang pulok.

ayang: 'ok jugok.....dari duit ngali dok tentu..."

ummi: "yes!!!!" dlm hati rasa nok lompat2 je , sukanya
kihkihkih...

ummi: "yang nok air? " baiknya ak ade makna tu...plastik punya bini
 
ayang: " cakap ok baru nok bg air, kalau tok air pun takde"

ummi: "ambik kau nak, padam muka plastik sngt dgn suami..
kahkahkah...hantu punya hati..."kata hatiku
ok penat doh nulih ,jom g minum dulu......
aku yg gembira.lalalalalala::)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu