Ahad, 21 Ogos 2011

ramadan bersama adik2

Assalamualaikum.................
hr ni aku buat buka puasa , panggil adik2 mai makan kat cni
semua mai,    seronok tak terkata anakku
umii bestkan kalau buka ramai2 mcam ni kan
takdelah asyik kita bertiga je buka saur setiap harikan ummi...
esok kita panggil die orang mai lg ummi boleh....
kata aiman 
sedih pulok aku rasa sbb anak aku dah lah tunggal
tiba2 cakap mcm tu pulok....
hr ni meriah sungguh rumahku sampai tak ade tempat nak 
duduk bila waktu buka
hahahahaha
maklumllah rumah org ......nasib die kasi sewa....
kihkihkih
hr n aku masak nasi ayam ,....
alhamdulillah menjadi...
semua habis...seronok rasa hati bila dapat lihat adik2 gembira
aku lg pun gembira sbb die org sudi mai cni....
k lah aku dah gantuk ni.....
bye...jumpa lg ya

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!