Berat Badan !!!!!!!!!!!!!!



     Berat badan memang menjadi masalah bg diri ku yang comel ini....mcm mana tak comel,  setiap kli masak aku mesti mkn...mkan, mkan,mkan,....tu je kerja ku...suami suruh aku masak,  aku masak....suami ajak makan aku makan...suami  1 pinggan , aku 3 pinggan...haiiiii mcm mana aku tak comel mcm ni....nasib tak dengan pinggan2 skali aku telan....haiiii nampaknya tiap2 tahun aku beli pinggan baru....hahhaha.....
      Bila negok org slim aku pun tanam azam nak kurang makan ,  tp bila masak aku yg dulu gam...hehhehe...
 nasib suami ku spoting...pernah skli aku nak sngt kurus ...dia bli HERBALIFE, ...mula2 minumla...dah habis peringkat 1 ok lg...masuk peringkat2 terus ko,  aku  sbb tukar perasa....peringkat 1 perasa vanila ...masuk peringkat 2 kita org cuba tukar perasa strawberry...sekali dua tu ok lah...tp masuk kli ke3 terus ko....tak boleh masuk...lepah tu sibuk dng anak2 terus tak ikut jadual bila mkan...yg dulu dah turun terus naik semula berganda2 pula tu...haiiiiiii  nasib2...bukan salah orang salah diri sendiri....hihihihi......
    Dah banyak ubat telah ku cuba...tp bila bhenti mesti badan naik mendadak....sekarang aku diet sendiri...
time makan , makan tp ambil dng kadar yg sedikit....alhamdulillah....skrang berat dah turun sedikit...sedikit2 lama2 slim lah juga...hahhahha.....tu pun kalau rajin diet...hahahaa
 
     

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu