######## NyaMUK ########

 Sering menggunakan ubat nyamuk di rumah???
nyamuk-aedes-agypti
 haaaaa, tak????????  mana boleh mcm tu....sayanglah diri kita dan hindarilah dari di gigit nyamuk.
 walaupun nyamuk kecil, tapi bisa gigitannya itu boleh mengancam nyawa kita dan keluarga kita......

nyamuk..
 siang kau hilang,  malam kau menjelma...
 mencari mangsa untuk  mengembangkan warismu...
 tak kira kecil atau besar mangsa mu itu....
 tetap kau telang darahnya...
 nyamuk.....
 berbagai cara telah aku lakukan....
 ubat nyamuk, semburan kementerian kesihatan,dan bermacam2 lagi..
 tapi.....
 kau tetap ada.....aku hilang arah....aku hilang punca untuk membasmimu...
 setiap kali gigitan meninggalkan kesan pada diriku...
 kalau tak menyakitkan aku tak kisah...ini menyakitkan...
 tak pasal2 aku mengaru seperti beruk...
 
 
 
 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Masak dadih

Salah Faham!!!!!!!!!!!!!!

Movie Best