Rabu, 21 Julai 2010

popia!!!!!!!!!!

model popia
Tambah kapsyen
SALAM !!!!

           hai jom ikut kisah saya ,...skrg nak raya rmai buat kuih raya....saya juga tak ketinggalan...adalah 1@2 jenih tu.....bolehla dr tak boleh lsung....hahhaha ...tujuk hebat tp dok panda cetong...hihihi...alkisah mcm ni....oleh kerna nok jimat duit ...kononnya nok wak blako...memang boleh tp huruf  'M' besar sngat . jd main kuih cap tunjuk kat kedai @ kawan2 je lah....hahahha...mudahkan....
 
          kita org buat kuih popia simpul...buat punya buat ....ada ke patut anok saya g bagi kat kawan2 dia kat sekolah...dia kata emak dia yg suruh makan kat sekolah....haiii raya dok lagi tp popia dah separuh tinggal...
 waktu mlm smbil negok tv ayah n anak apa lg ....1 bekas boleh hbis 2 beranak tu....tp baguh jg buat promosi `kat adik2 ....dia org yg  bnyk oder untuk keluarga dia org....untung2...hihihi......kakak yg baikkan.....

          seronokkan bila kita masak ada org tolong habiskan...tambah2 pula org yg makan air tngan kita adalah suami yg tersayang n anak yg tercinta........berbaloi gitu....huhuhu......tahun ni bajed nok wak lebih ckit sbb nok bg kat kg...2kampung maklumlah....kenalah lebih ckit....nak ambil hati org tua katakan....hihihi.....
 ingatkan susah buat popia ni rupa2nya senang sngt2.....popia simpul lebih senang dr popia gulung...maksud saya popia simpul lebih cepat dr popia gulung...........oklah nnt kita jumpa lg ya ......byeeeeeeeeee


          

          
 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!