*** SALAM PerKEnaLAn ****


..SALAM...

hai saya ekin...saya tak tahu nak tuis apa kat cni.
saya tulis apa yang saya tahu ya....saya ni suri rumah tangga( suri rumah bukan tangga tauu) . saya ni pemalu, jng tak tau belom stak je,tp bilo dah den stak panah kan minyok , ha maso tu den tak tahu doh nok breknyoo...hihihi. sebenar nya gambor yg comel ini bukan nyo den...kihkihkih...ini mak mertuaku....hihihi... haaaa nok negok gambor den????sabor2.. nanti den tunjuk leh....





haaaaaaaa...ini la keluarga saya...
ape  tak berapa jelas gambar?? hehehe  saje je wak gimik...tu pon klu gimik..saya ni banyak idea, tp malas nok tulis, penat..saya taip la ya, hehehe...jng marah ye gurau je..tanpa gurau tak ada senyuman,..tanpa senyuman wajah yang cantik akan nampak usam seperti dimamah usia, sedangkan usia masih muda...kenapa mesti merosakkan wajah yang cantik itu??? senyumlah walau ingin marah sekalipun..kerna orang yg melihat akan fikir kita seorang yg penyabar...tak gitu...hehehe....Saya ni pandai masak,  tapi bilo den masak ,  compom suami cakap tak perlu msak lg menu ni ....nak tahu sbb apa?//  sbb klau masak saya tak pandai masak ckit2, nak ambik hang 3 mlm 4 hari tak abih2 lagi....itu la masaalah saya.......



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu