teman!!!





teman....

resah hati ini bila tahu kau sengsara...
tak dapat nak lelapkan mata bila fikir akan diri kau...
berbagai persoalan menerjah di minda ku ini...
kau bagaimana di sana....tertanya2 diri ini akan diri kau...


teman....

setelah susah payah kita lalui besama....
kau sudah ku anggap sebagai keluargaku....
bila ku gembira kau akan sama tersenyum....
bila kau sedih kita sama2 menangis....
perjanjian telah kita buat...kata sepakat telah kita kotakan...

teman.....

hati ini sedih bila kau sudah pandai berdusta...
segala rahsia kita dulu sudah kau sebarkan ....
hanya kerna salah faham...kau sudah tidak ku kenali lagi...
perwatakan mu sungguh mengejutkan aku...
aku tertanya2 benarkah kau kawan ku???
aku tahu kau sekarang ada ramai kawan...
 yang lebih mengerti dari ku ini.....
apalah sanggat diri ini berbanding teman mu yang baru......

 teman.......

 sungguhnya tidak ada lagi diriku ini di hatimu...
 usah kau rasa bersalah ...sesungguhnya aku bersedia mengundurkan diri dari hidupmu...
 jangan kau mengatakan benci akan diri ini...
 sesungguhnya aku tidak rela akan perpisahan ini...
 namun apakan daya aku tidak mampu unt mengubahnya ...
 aku hanya mampu berserah dan berdoa untuk mu temanku....
 aku telah maafkan akan dirimu....
amponilah dosa2ku semasa aku berada di sisi mu dulu...

 teman.....

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Masak dadih

Salah Faham!!!!!!!!!!!!!!

Movie Best