ANAK DEMAM!!!!!!!

hai...salam...
      lama dah tak nulih kat cni...bukan ape sibuk dng anak ....skrg musim demam...1 keluarga demam...
 yg tua tak kisah la sngt...boleh jg diri sndri...masaalahnya c kecil...aduh penatnya dah la bulan puasa....cobaannnnnn.......c kecil klau demam mula lah aku tak boleh gerak pergi sana sini mula lah nagis...
     kalau dah tak boleh nak gerak mula la ak pun rasa nak demam...apa taknya...nak masuk toilet, nak solat, nak itu ini pun bnyk susah.....ubat tak nak makan...asyik nagis je memanjang.....naik angin ak....susah juga rupa2nya jg anak ni kan....baru terasa susahnya mak kita jg kitakan....insaf kejap..huhuhu........
     dah 2 hr ak tak masak...gara2 anak demam...best jg kan hihihi....tp tak sedap  sbb nampak je lauk sedap, meyelerakan...bila dah bli n makan ehm ....tawalah, masin lah...semua tak kena dng mulut ni....masak sndiri lagi best......oklah ........nak kluar dulu , nnt jumpe lg ya........bye

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu