baju raya hancurrrrrrr!!!!!!!!!!!

hai....assalamualaikum........
     hari semakin dekat kan nak nyabut raya... ingat raya ingat bju raya...aku ada cerita pasal baju raya aku yang hancurrrrrrrr.........ingat baju raya , hati aku pasti panas....apa taknya...bju yg aku tempah hancurrrr....aku tak tahu nak mula di mana....
tngok bju rasa nak cincang2 je kain nya.........kain dahla sutera...mahal pula 2 aku bli...tp jahitan mcm budak baru pandai nak pijak mesin jahit.....
      org nak ambik tempahan , kita pun nak ambik juga...hasil tangan org baik, hasil tangan kita hancur.....
 hati aku masih bengkak negok bju raya aku, bukan sehelai tp dua helai....bnyk tu.....ak punya adik ipar pun sama hancur.....mula2 dapat ak terkejut tak tahu  nak kata ape....tengok je lah....darah mula naik ke kepala...
 rasa nak makan org pun ada....nasib ingat bulan posa....sabar je lah.....
     last2 ak bli yg dah siap jahit murah lg, cantik lg,...hahahha....ubatkan hati yg marah....hati cakap sabarx3

Terbitkan Catatan

    

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu