join mancing

                      
Cerita Pancing by ezral Sya lasd.
ahad 01/08/2010 ada pertandingan memancing dekat tasik cempaka di banda baru bangi... hadiah pertama 5000,ke2 3000, ke3 1000, hadiah cabutan bertuah pun ada....dia start jam 8.30 pg - 12.30tgh...nak sertai bayaran rm46 seorg... 
     kita org sampai jam 9 pg....hihihi....janji melayu katakan ...mula2 seronok juga mancing ni....lama2 jd geram sbb org lain dapat ikan kita 1ekor pun tak dapat.... apa taknyajiran2 di tepi lepah 1,1 di bawa naiknya...kita org tolong senyum je tengok org lain bawa ikan....apala nasib...
      nak tahu jiran mancing kita org dia ni nakal tapi dah rezekinya dapat no 1 ,rm5000, tak percaya pun ada...apa taknya...dia ni tak tahu nak pasang mata kail, nak pasang upan, nak baling joran, tapi las2 dia dapat ikan paling besar...dapat no 1 pula tu.... nasib joran 2 joran dia punya....haiiiiiii macam tak logik pula bila di fikirkan....tapi tulah nama dah rezekikan....redha je laaa.... nasib tak menyebelahi kita org.....

View Image


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu