nok lawa n beautiful blog!!!!





salam........
.hai saya datang lg....harap2 kwan2 jng boring sama kita ya???
 saya tak berapa pandai nak mencantikan blog n tambahan saya 
 tak tahu org putih...hahhaha
 klakakannn....itulah rialitinya....
 saya suka kawan dng sapa2 aje...tp saya takut org tak sudi kwan dng saya........
 "  usul2 merajuk ckit "....huhuhu......
 saya suka mencuba sesuatu benda yg saya tak tahu...
 sprti blog ini sendiri....dlm blog kita bleh mluahkan perasaan kita yg masih tergantung, belom lepas
 sama ada suka , sedih, berkongsi pendapat, dan sebagainya...
 di blog ini jg saya boleh bknalan dng lebih dekat lagi dng org  di luar sana ...
 sorry saya ni tak tahu nak karang  yg sedap di baca, sedap di dngr,..
 saya bukan org yg tahu ,ilmu mengarang ini ....loya buruk adalah...hihihi
 dulu saya tak tahu ape itu blog??? nak buka pun takut...
 malah nak taip pun slo...cari 1,1..hihihi
 bila di fikirkan nakal jg....
 saya ni tak sklah tinggi...bagunan je tinggi...huhuhu
 bila baca blog org lain saya jd teruja unt mencantikan blog saya jg...
 klau ada tips bagila kat saya...
 pless.pless, pless...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Masak dadih

Salah Faham!!!!!!!!!!!!!!

Movie Best