PANas DENGAr mercun...

 hr ini aku mengamuk sakan bila mlm je mulala bunyi sana cni...klau nak main yg kcil2 aku dok kisah jg...ni bukan yg kcil tp besar ....dah la ak duk bawah sekli....kuat la bunyi...terkejut tak tahu nak cakap apa....
 takut pun ada....yg ak nak marah ni bukan pd anak tp pd mak bapa dia org....ada ke patut dia org sertai jg ???
 bukan nak marah anak main kat org , malah gelak2 pula.....
            dah lama tak menulis, sibuk sngat2....tp mlm ni dah tak tahan sngt perasaan ni ...tu yg boleh terlayar dlm blog ni....dah 2 hr jiran ak main mercun...kat mana dia dpt aku pun tak tahu....habis pahala ak hr ni ...smlm ak boleh sabar lg dng dia org....hr ni ak mmng tak boleh sabar...sbb  darah2 merah n putih dah bercatum....
 haah tngah marah ni...hihihi..ak tak tahu ape nak jd dng mereka smua ni .... hr ni puka puasa ala kadar je....sbb smlm buka lauk ada bazir....mkn 3org je tp makan mcm 5 org...
       kkkkk nnt kita jumpa lg....
  bye.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu