salam pagi!!!!



Assalamualaikum...
 hai  apo khabo....hehhe ..cht ko pg ni?/
 harap chak blako lah deh... hari ni tak tahu kenape...
 rasa tenang tak mcm hr2yg lalu....boring, malas,kurang semangat unt bkerja...
tak tahu kenape hr ni  suka sngat rasa nak mlompat2 je rasanya....hr ni hr semangat...so .....
 hehehe.....
 anak hr ni ok je , suka pula tengok celoteh dia org....mcm2 ragam....
 hr ni nak buat kerja yg lebih baik  dr hari semalam....perasan tak saya tulih perkataan"hari"  banyak sanggat ...... pagi yg menyihatkan minda n tubuh badan...
segar tak tahu nah kata  ape.....
bersyukur hr ini aku masih bernyawa n di berikan kekuatan unt mencari sesuap nasi...
 bersyukur d beri keluarga bahagia...bersyukur d beri kesihatan rohani dan jasmani unt bersujud ke padanya...
 aminnn........



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu