Selasa, 21 September 2010

Anak......Pasaraya!!!!!!!






 

assalamualaikum........

bila pergi pasaraya kalau tak ade mainan kat tanggan anak2 tak sah kan...
walaupun kecil mesti kena beli....huhuhu....
anak2 sekarang dah pandai, tak nak yang kecil2 ni , mesti nak yg besar2.
die main ambil je harga kita yg bayar....senang2 anak2 sekarang........
bile nak pegi pasaraya aku mesti cakap awal2 kat aiman, masuk pasaraya tak de mainan,bunyi pasaraya semue janji ok je....tp bila dah masuk mulela star perangai........menangis pun ade, meraung2 nak kan mainan,.......huhuhu pening di buatnye......bijak betul budak2 ni kan.......
ini baru sedikit....kalau bawa anak2 ke pasaraya macam2 gelagat yang boleh kite lihat........warne dan bentuk mainan itu sendiri yg menarik perhatian anak2 untuk memiliki permainan tersebut........
    


bukan setakat anak2 suka mainan macam ni, orang dewase pun suke mainan macam ni..ade yang sanggup habiskan duit semate2 nak dapatkan mainan kesukaan mereke...jadi jangan salahkan anak2 bile die orang buat perangai........hihihi....bye...sambung lain kali...penat menulih...huhuhu......

1 ulasan:

9W2URY berkata...

Saya kecik2 dulu tak dpt ni semua...
dah ada anak ni rasa berkenan juga ngan mainan terutama model kereta... tp, malu plak ngan anak2 ...heheh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!