Rabu, 1 September 2010

keluargaku>>>>>>::)

hai...........assalamualaikum...............
 
ini lah keluarga ku.hanya ber3 je,....tak tahu bila nak mnambahnya.hihihi......teringin nak ada anak ramai...tp...
 takda rezeki lagi....ALLAH ingin menguji akan diri ini...aku redha akan kekuasaannya.......
 kehidupan ku tak pernah sunyi walaupun aku tak punyai anak yg ramai....
 namun aku masih bahagia bersama suami tercinta n anak yg penyeri hidup kami.....
 

aku suka masak sbb suami n anak suka makan.....masak lah ape2 je , pasti tak membazir.....licin......hihihi
 mcm baguh sngat masak.....hihihi....sbenarnya tak lah pandai sngt masak....
 main capak2 je ramuannya....kebetulan kena pd selera tekak kita org kot....
 (perasan baguh)..huhuhu

 setiap kli bday pasti ada hadiahnya   (takda lah mcm ni bnyknya hadiah)   ....
 yg pling bnyk anakku lah ....
 dia sorang....minta ape je pasti hr tu akan dapat punyalah....
 hr tu je...hr lain jangan harap klau nak kena blaja betul2....janji anak dng abahnya...
 teringin nak mcm ni ...anak ramai...tp......
 takda rezeki lagi.....
alhamdulillah......aku bersyukur kehadrat ilahi  di kurniakan seorg suami yg penyayang, beriman, berilmu
 dan seorang yg bertanggunjawab terhadap keluarganya....
 seorang abah yg kasih akan anaknya, sayang pd isterinya , cinta pada ibu bapanya
 and double cinta pd Nabi Muhammad dan Al-Quran  yg di anutinya......
 alhamdulillah aku bersyukur pd mu  ya ALLAH......
 bahagialah keluargaku hingga ke nafas terakhirku........amin...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!