Aku Adalah Aku, :D

assalamualaikum................
 haiiiiiiiiiiiii.................jumpa lg ya......harap kalian tak boring baca blog ni....hihihi



kenapa aku harus jadi diri orang lain???
harus megikut telatah dia orang???
 kenapa aku harus menyembunyikan identiti diri ku sendiri???
kenapa aku tidak boleh mengikut naluri ku sendiri
aku,
adalah aku.
aku bukan kamu,
aku bukan mereka,
aku bukan dia,
aku adalah aku,
aku ingin menjadi diri ku sendiri, 
aku tidak perlu mengikut kehendak orang lain,
aku tidak perlu menjadi orang lain 
semata2 menjaga hati mereka,
menjaga perasaan mereka,
aku ingin menjadi diriku sendiri,
yang bebas kemana kaki melangkah,
yang bebas berbuat apa saja,
yang bebas untuk berkata-kata,
aku adalah aku,
aduih!!!  penatnya jari ini..
sambung lain kali ya....hihihi
bye

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Masak dadih

Salah Faham!!!!!!!!!!!!!!

Movie Best