Ahad, 24 Oktober 2010

Aku Di Tinggalkan!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum::::::::::::::::::::::::hai

 
hahahhaak
tngok tajuk macam sedih je...
tp sebenarnya sedih jugok la...
sebab aku kena tinggal dng suami...
die kena khusus kat perak
bukan lama pun 3hr je...huhuhu
terpaksalah tinggal br2 je dng aiman
die orang pergi dng bas
naik kat ppd kat shah alam
kalu tak jaga anak dah lama aku pun ikut..
hihihi
tu sbb aku sedih , dah lama aku tak pergi melancong katakan
tambahan pergi pulau..
nak ikuttttttttt
terpaksalah aiman pergi sekolah naik van.
awal la jawabnya anak aku 2-3 hr ni..
huhuhu
kalau tak tak 8.15 abah die tak jalan
dr rumah ke sekolah aiman ambil masa 5minit je...
tp
kalau jln kaki dlm 15 minit juga..
bukan aku tak nak antar aiman
aku pg ade anak...jd tak boleh nak antar
lagi pun aku mane reti bawa kereta
huhuhu......
ok lah sampai cni je la...
nak pg makan jap...hihihi................

 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!