Angin Dengan FB !!!!!!!!!!!

assalamualaikum :::::::::::::::::::::::::haii

aku ade fb..
ok
setiap kali nak balas @ komen
fb aku mesti bermasaalah..
setiap kali nak send mesti tak lepas punya
aku tak tahu kenapa boleh jadi mcm tu
setiap kali aku send mesti kluar post,post,post
naik geram aku dng post ni
hihihi
sebnarnya aku dok paham ape dio nok 
die suruh buang spam
ok
aku pun buang spam
tp
masih tak jd jg...
hmmm
naik malah nak buka fb.....
tolong la aku mcm mna aku nak wak lg
 klau boleh cekik
dah lama aku cekik fb ni....
adui tensyen jap aku ni tauuuuuuu
huhuhu
ok dah ilang aku punya amarahku ini
 bye lain kali jumpa lagi....bye, bye,bye

Ulasan

dwaty berkata…
skrg ni lagi teruk.. nak komen pun susah

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu