1 Persahabatan (^>>^)

assalamualaikum........hai semua



hari ni benar2 aku rase sedih,
bukan ape kawan ku hr ni dah out kan aku
dari hidup die....
aku betul2 rase bersalah.....
masaalahnya bukan aku yg cerita kisah die
orang lain yg burutkan die
tp 
aku yg kena tempiasnya..
aku sms dia senyap
aku tel dia beralasan,,
ape lg yg aku harus buat unt dia maafkan aku
smlm dia last jg baby,...
akan aku ingat smpai bila2...
walaupun die tak cakap nak putuskan psahabatan ini
tp
aku boleh baca ape yg dia nak cakap..
dia dah tak percayai aku lg.
die pun dah mula melarikan dr dari ku,
  masaalahnya dia yg bercerita pd org yg salah,
org yg tak boleh pegang amanah,
die lupa die bercerita pd semua org,
lastnya mcm ni yg jdnya...
aku tahu die kebelakangan ni  bnyk masaalah,
tp 
..........aku tak tahu nak cakap ape..
aku kesian dng die 
tp dlm kasian tu ade geram juga..
aku pesrah jika itu yg termaktub unt ku...
pandai2 la lepah ni aku bawa diri ya....
orang dah tak suka..
nak buat mcm mna kan.......
huhuhu
  ( ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::)

Ulasan

noor afzan berkata…
sis, bykkan berdosa minta Allah lembutkan hati dia k. =)

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu