Selasa, 5 Oktober 2010

Salah Faham!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum.........haiii
sihat semuanya....harap2 shat ya..............
aku nak kongsi satu cerita aku.....
aku tak tahu nak luah kat mna lg...
kerna salah faham aku di cemuh dng kata2 yg padu tp sakit telinga ini mdgarnya......
rahsia dia ,bukan aku aje yg tahu , tp ramai kenalan kami yg tahu.
walaupun bukan semua yg tahu....
bila tuan punya ini dtg m'nyerang 
 bila sudah kena cuci dng tuan punya diri
mula lah nak tuduh org2 yg dia percayai mmgang amanah kononnya
sebarkan itu ini,
pdhal dia salah cerita pd org salah unt mmgang amanah
dia,,,ade juge org mcm ni ya kat muka bumi nikan
 buat mase skrang aku masih wak bodoh,
 biar dia ingat aku bersalah n takut,
org tngah panas ,
buat ape kita merayu cakap kita tak buat,
bukan dia percaya pun kan
api bila simbah minyak semakin menyalakan
biarlah die lega2 dulu, baru kita jelaskan ,itu pun ........kalau 
die nak dngar,,,kalau tak biarkan lah
dia rasa nak kawan kita kawan, 
dia rasa tak nak kawan kita undur...
TUHAN ITU MAHAL ADIL
kebenaran akan terbukti jika kita sabar
huhuhu....manusia tak pernah lari dari kesilapan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
***^^^***

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!