Sekali Lagi Umur Meningkat. :::::::::::)

assalamualaikum...........haiiiii
 03/10
semalam sekali lagi umur suamiku bertambah
bukan semakin muda, tapi semakin tu.....a.......hihihi
 umur bertambah tp perangai cool je.....
 suamiku
terima kasih kerna menerima diri ini
terima kasih kerna mencintai diri ini,
terima kasih  kerna percaya pada diri ini,
terima kasih kerna sayang akan diri ini,
suamiku,
aku ingin menjadi isteri yg mencintai diri mu,
aku ingin menjadi isteri yg menjaga makan minum mu,
aku ingin menjadi isteri yg pandai membuat kau tersenyum,
aku ingin menjadi ibu pada anak2 mu,
aku ingin menjadi isteri yang soleha........
 suamiku.....
sempena ulang tahun kelahiran mu ,
ingin aku ucapkan semoga ape yang kau inginkan tahun ini,
tercapai,,,,,( bukan kemanisan MADU ),
no no no noooo
 dan 
 ::::::::::I LOVE U::::::::::::

Ulasan

URY berkata…
Happy birthday diucap pada cik abang tu yee... moga murah rezeki dan diberi kebahagian dan kesihatan yg berpanjangan...

Catatan popular daripada blog ini

Masak dadih

Salah Faham!!!!!!!!!!!!!!

Movie Best