Ape CuTi Dah HabiSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM.
haiiiiii
kahkahkah....
ade lg rupenye ye , ingatkan dah takde..
hari ni hr isnin hr yg buat aku jd manusia yg malas 
setelah 1minggu bercuti...
lama tuuuuuuuuu
hihihi
orang dah bagi kita cuti 
ape lagi cuti je lah bukan kita yg minta...
hehehhe
kalau bab cuti laju je,,
tp bab kerja bukan main lg culas
banyak betul alasan ...
kalau cuti waktu ni biaselah
duk menternak tahi mata...
wak baja pokok bunga...
selagi tak dapat 1 kilo jng harap nak bngun..
kihkihkih...
bila mase kerje mulelah tersengguk2
mulelah mulut macam mulut buaya,singa,harimau
semua ade ,segala haiwan duk ternak kat bibir
ade luas , ade kecil, ade yg malu2,
macam2 ade.......
ade pepatah kate bukan saya kate...
kalau nak nengok seseorang cantik ke tak,
tengoklah waktu menguap...
haaaaaaaaaaa
mase tu baru tau seseorang tu canti ke tak.
adui ngatoknya aku, asyik tersengguk2 ...
macam burung belatuk pokok kelape...
hihihi.
ok aku nak kena selesaikan tuntutan mata jap
tak boleh tnguh2 dah ni 
dah teruk sngt2aku rase.......
huhuhuhu...
ok byeeeeeeee
zzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZZZZzzzzzZZZZZZzzzzZZZZzzzzzZZZZzzzzzZZzZzzZzZ
(0 0)
^

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu