Rabu, 3 November 2010

????????????????

assalamualaikum.......................................hai



 aku tak tahu nak coret ape kat cni..
nak luah perasaan aku buat masa ni rase tak kena dng tajuk pule..
jd aku pun coret je lah ape2 je yg aku rase nak 
conteng kertas putih ni
aku rase nak marah tp x tahu nak marah sape
aku rase nak nangis , tapi aku tak tahu nak nangis pasal ape
aku nak gelak tapi aku tak tahu nak gelak ape yang kelakarnya
 aku nak menjerit  tapi aku takut die org kata aku gila pula
aku nak melompat2 tapi takut die org kata mcm beruk baru keluar zoo
aduhhhhh
semua tak kena ......buat aku serba salah
nak luah takut salah paham
tak luah aku yg merana.....dok soksek,soksek
pening kepala deng ni
kalau aku  tulis kat cni , org lain baca aku tak  kisah sngat
sbb die org tak kenal aku, 
aku pun tak kenal die org...
masaalahnya kalu makcik ni jumpe blog aku habis 
pasti die bercerita dng makcik tu, lagi pun,
makcik satu lg tu die tahu blog aku..
ni yg jadi masaalah pd otak aku ni yg terpaksa
buat kerja unt tuanya....
tak luah aku stress....
luah and catit die tahu...
huhuhu
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
lege rasanya............hihihi

 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!