Rabu, 3 November 2010

Frust + Kecewaa =!!!!!!!!!!

Assalamualaikum.............................haiiiiiiii




hari ni aku sgt kecewa n terasa hati dgn makcikku yg kaya raya
ni...
tau la aku dok kaya mcm die
kira boleh makan , boleh berteduh , ade kenderaan 
tanpa naik kenderaan berbayar kira 
aku dah kaya la tu,...
tak perlu duit bertimbun, kereta 2-3 biji, rumah banglo
 baru di  katakan kaya
tp memang betul die kaya...hihihi
kalau tak bahagia buat apekan
sepatutnya kita bersyukur dengan ape yg kita perolehi dr pemberian Allah
pd hambanya .........
balik pada isu sebenarnya.........
2 minggu lepas die ade
cakap nak dtg kl antar anak die naik k/terbang
pg mesir jam 3 pg...
"ok aku ade kat rmh dtgla"....aku cakap dng die,
tel tak , ape tak ...
pg ni aku tel kg tnya mak , "makcik jd ke tak
mari kl"...."jadi" mak cakap...
aku tak dapat nak tel makcik sbb die dok kasi no hp die
aku cuma ade no fon rmh je....
mak cakap "makcik bertolak dr rmh jam 2ptg lagi"
kira mlm td dah sampaila.....
1call pun die tak call kita org,
bukan x no....sms ke tak kan xboleh...
yg aku hagin sngt aku penat sediakan tempat rehat die, siap 
masak lagi, bukan sikit bnyk pulok tu...........
heeeeeeeeeeeeee
geramnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
smpai sekarang die tak tel......
aku nak g mna2 pun susah.....
sekali datang otak jahat , lantak dielah nak dtg ke
tak nak dtg ade aku kisah,,,,
memang aku kisah pun..sape nak habiskan makanan ni....bagi blik tenaga aku 
penat aku masak......
bile otak baik dtg , mungkin ade hikmah di sebaliknya
yg aku tak tahu,.....
ok lah aku rase dah lega sbb dah sembur semua yg kusut kat hati n pikiran ni
kat  blogku ini........sape2 nak baca 
aku ucap tq, sbb paham perasaan saya,
tp kalau xnak baca pun saya ucap tq  sbb 
tak terlibat dng perasaan saya ini........
ok bye......................jom makannnnnn
laparla pule.........hihihi

1 ulasan:

9W2URY berkata...

tentang masak lebih tu, nape tak panggil je kitaorg perabihkan...
tentu masak yg istemewa tu, esok ada lg tak??? hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!