Isnin, 27 Disember 2010

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA MENINGKAT?????

ASSALAMUALAIKUM...........haiiiii
 

minggu lepas keputusan SPM dah keluar
ramai yg cemerlang.....tahniah dr akak..
dengar kata peratus tahun ni turun berbanding
tahun sebelumnya...
ape sudah jadi?????
betul ke peratus tahun ni di turunkan????
akak nak kata pun tak tahu juga..
tp bila tngok peratus yg lepas2 lain pula gayanya...
hehehhe...
ape udah jadi ni....
takkan inginkan nama sampai macam tu sekali ....
harap2 cerita ni tak benar
tak tahu nak kata ape kalau ia benar terjadi...
ape pandangan negara jiran kalau mereka tahu???
huhuhuhu..malunya
macam2 sangkaan mereka pada kita nnt..
harap2ianya tak benar...heheheh
ok lah nak g masak jap nnt kita sambung .......
k bye............:) 
 

1 ulasan:

dwaty berkata...

ok la tu... tahniah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!