KU Kembali Jua!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum...


hai semua.....
lamanye x nulih kat blog ni.....
tak tahu nok tulih gape doh....
sekarang cuti sekolah, kita orang balik kg kat besut n terengganu.
rumah keluarga n mak mertua..
biase lah waktu ni musim hujan , air naik sana sini
sampai atas meja pun air naik.....huhuhu
anak seronok tngok air banjir
aku seronok main air banjir...hahhaha
kalah anok jap...
cuti sekolah lama jd aku terpaksa bahagi cuti antara kg ku n kg suami
hahahha.......tahun ni lama kita org balik kg 
habisla beras dalam genak tu ......bukan nak tolong tambah 
tp
tolong habiskan bekalan musim banjir.....huhuhu
tu la malas balik kg bukan sbb ape
bile balik kg masaalah makan tak boleh nak kontrol
asyik nak makan saja....
bayangkan sebelum balik kg aku makan nasi 
sehari 2 senduk 
tp balik kg makan nasi ...
sekali makan 3 senduk...
sehari makan 3 kali, maknanya..
1hari aku makan nasi 9 senduk ...
bayangkan semakin tembam dah aku ni ...huhuhu
jage pemakanan betul aku ni...
ye ke jage pemakanan bukan????
hurailah sendiri ya aku jaga ape .......
hahaaha
ok lah sampai sini dulu aku nak p main air jap...
anak dah panggil.....konon lah.......
kahkahkah
bye nnt aku sambung lg
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ulasan

dwaty berkata…
salam maal hijrah...

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu