UCaPkAn seLAMAt tINggAL............

assalamualaikum.....
hai sedihnya hr ni aku terpaksa ucap selamat tinggal pada kawan ku sbb tia dah pindah balik kg...........sedih rasa hati ini.....
walaupun aku baru rapat dgn die , tp aku rasa susah nak lepaskan die
bnyk yg die telah ajar aku mcm mna nak kawan , mcm mna nak buat kek....
hahahha....
itu yg utama sbnarny.......
hehehe.......
tak boleh lah nak merasa kek yg sedap dah.....
terpaksa buat sendiri lepas ni kalau nak makan...
huhuhu...........
apa2 pun semoga kat tempat baru nnt die tak lipa aku kat cni....
hihihi......

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu