YE KE!!!!!!!

assalamualaikum............hai 

wah akhirnya ak berjaya dapatkan resepi kek serawak
hahhaha
dah lama ak tunggu nak resepi , tapi tak pernah dapat...
bukan tak de , kat laman web banyak ...
masaalahnya tak pernah nak menjadi.....
ade tu ak pun tak tahu ape kebenda bahan tu....
semua nama pelik belaka......
hahhahah
resepi ni kawan ak yg bagi....
mula2 die tak kasi tapi pujuk main pujuk 
hhahahah
dapat juga akhirnya......
nak tahu menjadi ke tak tungguuuuuuuuuuuuuuuu
bila dah siap kita letak kat sini ya.....
sabarrrrrrrrrrrrr
hehehehe............
teruja sngat2 nak lihat kek serawak ku nyg pertama menjadi ke tak....
macam mnalah rupa kek tu ya!!!!!!!!!!!!!!
**********************************************************

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu