PENAT TP berbaloi!!!!!

assalamualaikum 


lamanya tak menulis kat sni
dah tak tahu mcm mna nak mula,
huhuhu,
sekarang aku buka bisnes nasi lemak rm 1....
hahhaha
tak percayakan........
akhirnya buka juga gerai kecil ku ,
setelah sekian lama mengidam nak buka gerai kecil walaupun letak meja aja....
hahhaha
sampai macam tu sekali mengidamnya....
aku jual nasi berlauk, nasi lemak rm 1, nasi minyak n mcm2 lg ,
mula2 penat tp puas hati sbb minat ku dah tercapai,
heheheh
penat badan kena bngun awal sbb nak masak,pg pula aku kerja,
nasib baik ade hubby yg tolong bungkus n jual,
urusan jual die yg lakukan ,
aku cuma masak je kerja ku
hahahahha
penat tak terkata badan ni ,
sekarang pantang ade ruang o pasti mata terpejam sbb kava balik waktu tido yg terganggu,
sekarang smpai novel ku pun tak tersentuh....
kasihan kat novelku tu tak terkuit langsung,....
opklah aku nak masak pula ni ,,,,
bye...............................(:

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu