Selasa, 5 April 2011

ANUAR, ANUAR, ANUAR???????

assalamualaikum........

huhuhuhu....
lama tak menulih , rasa dah mcm budak baru blajar je bila nak menaip...
tergerak hati nak berkongsi masaalah anuar...
tak tahu kenapa???
mungkin kesian , dgn nasib beliau,,,,,
lepas satu ,satu ujian yg ALLAH berikan padanya.......
tp alhamdulillah , beliau seorang yg tabah.......
lepas selesai satu isu ,muncul pula isu baru.........
semakin nak menggundi semakin menjadi2 isu anuar di perkatakan....
kadang2 saya terpikir adakah ianya benar???
ATAU...
hanya untuk menggaburi mata rakyat kerna bersebab....
sebab kenapa? saya pun tak nak kata , takut salah lain jadinya.......
kadang2 saya terpikir isu khalwat anuar ni...
macam mna org tua yg sakit boleh "rogol" orang yg sihat walafiat....
hmmm tak tercapai dek akal.....

bg saiful pula , kalau benar kasian sbb di cerobohi,.....
tp kalau sebaliknya.......
hmmmmmm
jawablah dia kat alam sana nnt......
tahukkah dia seksaan yg menanti sekiranya isu ini adalah rekaan semata2 (fitnah)...
oklah lain kali kita sambung ya .....bye.....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tinggal jejak ya!!!