assalamualaikum semua.....
terima kasih sbb sudi berkunjung ke blog in yg entah ape2...
semalam sy buat makan2 cikit....jemput mana yg kenal ..........lalhamdulillah semua mai.....tp yg tak sedapnya sambil2 bergurau seorng teman ni tak tahu pula hati die hr semalam cepat terasa.....kita org gurau sbb die makan bnyk...tahu die memang suka makan .....tp yg tak tahannya selepas bergurau senda tiba2 beliau tarik muka tanya pun jawab tak jawab....hem.....susah juga, tpbila time die org yg kena tu tak kisah pun....satu lg aku tak puas hati bila time nak pinjam barang beria2 suruh aku bawa tp bila bawa boleh die cakap dah pinjam dng org lain.......acam mana aku tak terasa.....kalau dah pinjam dgn org lain apa salahnya sms ke takde lah kita ni bersungguh bawa pergi rumah die.....huhuhu....macam2 nak marah tak boleh raya katakan ....ape2 pun semoga die bahagia ..........:)

ok byeeeee;;;;
.......................................................................................................................................................................

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu