KECEWA????::(

assalamualaikum......
nak kata kecewa pun x boleh ,nak kata x kecewa langsung x jugak.....
entah .perasaan ku sekarang bukan mcm hari2 yg lepas.....semangat je....
sekarang ni aku rasa x bermaya sbb gaji ....huhiuhiu
sebahagian gaji  terpaksa aku bg suami jelaskan bil....bulan ni bnyk sngt bil...huhuhu
aku tak salahkan suami sbb aku tahu die pun xcukup juga....
cuma aku xdapat bayar ape yang aku nak beli bln ni ...tu je::((((
sedihnyaaaaaaaa beberapa perkara terpaksa aku lepaskan .........
huahuahuahuahuahauhauhauhuahuahuahua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
takpe wahai suami ku bln ni u ambil i punya gaji ya...bln depan i pulak ambil u punya gaji sbb bln depan kenaikan dah di bayar ....hahahahhahahaha
mcm tak betul je aku ni?????kuakuakua...........

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tiramiksu